oferty pracy
OGŁOSZENIE O NABORZE NA STANOWISKO
Zakład Usług Komunalnych „HADLUX” Sp z o.o. w Sobótce ogłasza nabór na stanowisko Specjalisty do spraw transportu i eksploatacji.
Dokumenty należy składać do godz. 14.30 dnia 14.07.2017 r.:
- osobiście w siedzibie biura w godzinach od 7.oo do 15.oo
- za pośrednictwem poczty na adres: ul. Warszawska 4, 55-050 Sobótka tel. 71 3162 335
- za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres hadlux@data.pl
Wymagania:
- wykształcenie: średnie techniczne lub wyższe, kierunki: logistyka, ochrona środowiska
- umiejętność obsługi programów komputerowych Ms Office, mile widziana znajomość CDN OPTIMA, SANITUS
- doświadczenie zawodowe: minimum dwuletni staż pracy na podobnym stanowisku,
- pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych,
- niekaralność za przestępstwa popełnione umyślnie,
- umiejętność interpretacji przepisów prawnych,
- wiedza z zakresu ewidencji czasu pracy kierowców,
- dokładność, systematyczność, odpowiedzialność, sumienność, terminowość.
- umiejętność pracy w zespole.
- dobra organizacja pracy,
Osoba na w/wym. stanowisku odpowiedzialna będzie za prawidłową i należytą realizację takich zadań jak:
1) bieżące prowadzenie ewidencji czasu pracy kierowców,
2) rozliczanie czasu pracy kierowców w programie TACHOSPEED
3) nadzorowanie prac związanych z letnim i zimowym utrzymaniem dróg,
4) nadzorowanie prac na terenach zieleni miejskiej,
5) nadzór nad cmentarzem komunalnym,
6) obsługa logistyczna gmin związana z odbiorem odpadów komunalnych,
7) rozliczanie czasu pracy podległych pracowników,
8) prowadzenie ewidencji odbieranych odpadów komunalnych,
9) przyjmowanie zamówień i odpowiedzialność za wykonanie usług zewnętrznych,
10) telefoniczna obsługa klientów,
11) przyjmowanie i rozpatrywanie reklamacji,
12) należyte przechowywanie i zabezpieczanie dokumentów,
13) Utrzymanie floty w pełnej gotowości technicznej,
14) Kontrola terminów przeglądów okresowych i ubezpieczeń pojazdów,
15) nadzór nad punktem selektywnej zbiórki odpadów,
16) ewidencja i nanoszenie czasów pracy z kart drogowych,
Wykaz dokumentów, które należy złożyć wraz z ofertą:
CV, list motywacyjny, dokumenty potwierdzające kwalifikacje konieczne, dokumenty potwierdzające wymagane doświadczenie, oświadczenie kandydata o niekaralności za przestępstwo popełnione umyślnie, oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie na potrzeby postępowania konkursowego danych osobowych, zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz.926 z późn. zm.), 8.
Na podstawie złożonych ofert, Zarząd ZUK „HADLUX” Sp. z o.o. przeprowadzi ocenę formalną i merytoryczną złożonej dokumentacji. Osoby spełniające wymogi będą zaproszone na rozmowę kwalifikacyjną, która zostanie przeprowadzona w siedzibie ul. Warszawska 4 Sobótka.
OGŁOSZENIE O NABORZE NA STANOWISKO
Zakład Usług Komunalnych „HADLUX” Sp z o.o. w Sobótce ogłasza nabór na stanowisko Księgowej/Księgowy
Dokumenty należy składać do godz. 14.30 dnia 19.07.2017 r.:
- osobiście w siedzibie biura w godzinach od 7.oo do 15.oo
- za pośrednictwem poczty na adres: ul. Warszawska 4, 55-050 Sobótka tel. 71 3162 335
- za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres ksiegowosc-hadlux@data.pl
Praca w dwóch spółkach powiązanych kapitałowo na rozdzielnych etatach po ½ etatu.
Wymagania:
- wykształcenie: co najmniej średnie, preferowane wyższe kierunki; ekonomiczny, kadry –płace, finanse, bankowość.
- umiejętność obsługi programów komputerowych Ms Office, Płatnik, e-PEFRON, mile widziana znajomość CDN OPTIMA
- doświadczenie zawodowe: minimum roczny staż pracy na podobnym stanowisku.
- pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych,
- niekaralność za przestępstwa popełnione umyślnie umiejętność interpretacji przepisów prawnych,
-wiedza z zakresu księgowości, prawa podatkowego, kadry, płace,
- znajomość ogólnych zasad rachunkowości oraz ewidencji księgowej, w tym planu kont, umiejętność rozumienia treści ekonomicznej kont księgowych,
- dokładność, systematyczność, odpowiedzialność, sumienności terminowość
- umiejętność pracy w zespole
- dobra organizacja pracy,
- umiejętność współpracy z instytucjami finansowymi (ZUS, US)
- mile widziane osoby posiadające orzeczenie o lekkim stopniu niepełnosprawności
Pracownik będzie odpowiedzialny za prawidłowe i bieżące prowadzenie księgowości oraz sprawozdawczości finansowej, terminowe dokonywanie rozliczeń finansowych zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa i należytą realizację następujących zadań:
1) prowadzenie rachunkowości zgodnie z aktualnymi przepisami prawa,
2) wykonywanie obowiązków sprawozdawczych ustalonych przez Główny Urząd Statystyczny,
3) należyte przechowywanie i zabezpieczania dokumentów
4) rejestracja operacji gospodarczych i finansowych,
5) sporządzenie obowiązujących dowodów księgowych, kasowych
6) sporządzanie w obowiązującym terminie deklaracji i wykazów dla celów organów podatkowych i ZUS,
7) prowadzenie kartotek wynagrodzeń, akt osobowych
8) sporządzenie listy płac,
9) regulowanie zaliczek na podatek dochodowy od osób prawnych i fizycznych.
10) regulowanie płatności wynikających ze zobowiązań,
11) odprowadzanie składek ZUS, rozliczenia z ZUS i wypłaty zasiłków chorobowych,
12) wypłata wynagrodzeń, sporządzanie sprawozdań dot. zatrudnienia i funduszu płac,
13) wystawienia rachunków,
14) prowadzenie rachunków bankowych oraz prowadzenie kasy gotówkowej zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa,
15) prowadzenie spraw administracyjnych Cmentarza,
16) prowadzenie systematycznej kontroli wewnętrznej dokumentów zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa,
Wykaz dokumentów, które należy złożyć wraz z ofertą:
CV, list motywacyjny, dokumenty potwierdzające kwalifikacje konieczne, dokumenty potwierdzające wymagane doświadczenie, oświadczenie kandydata o niekaralności za przestępstwo popełnione umyślnie, oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie na potrzeby postępowania konkursowego danych osobowych, zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz.926 z późn. zm.), 8.
Na podstawie złożonych ofert, Zarząd ZUK „HADLUX” Sp Z o.o. przeprowadzi ocenę formalną i merytoryczną złożonej dokumentacji. Osoby spełniające wymogi będą zaproszone na rozmowę kwalifikacyjną, która zostanie przeprowadzona w siedzibie ul. Warszawska 4 Sobótka.